cnc سلام

آینده در دستان تو است ، امروز بهترین تصمیم را بگیر
cnc salam
cnc سلام – cnc salam گروه تولیدی بازرگانی نیکان با بیش از یک ده فعالیت تخصصی و عقد قرارداد با شرکتهای مختلف توانسته است انواع محصولات را برای مشتریان فعال در بخش صنایع مرتبط با چوب ، سنگ، فلز و …. تهیه نماید ؛ در ادامه بخش بازرگانی ، با نام   cnc سلام ( cnc salam  ) سی ان سی سلام فعالیت خود را آغاز نمود؛ مشتریان میتوانند به راحتی با مشاوران ما در تماس باشند و اطلاعات کامل را دریافت نمایند

cncsakan5@gmail.com

انواع محصولات شامل تولید و خدمات تخصصی  پس از فروش cnc سلام
  • سی ان سی چوب
  • سی ان سی سنگ
  • دستگاه سی ان سی هوا برش و برش لیزر ، واتر جت و
  • دستگاه برش سنگ و سرامیک
گروه بازرگانی سی ان سی سلام همواره تلاش میکند تا بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت و خدمات به مشتریان خود ارائه کند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09128332671 و 09354310300 تماس بگیرید ما کارکنان مجموعه cnc salam با استعانت ا ز اصول اخلاقی و انسانی و باور به ارزش های بنیادین ، بدینوسیله خود را به رفتار اخلاقی و حرفه ای زیر ملزم می دانیم .

تولید انواع دستگاه سی ان سی  CNC چوب و ام دی اف MDF با کیفیت بسیار عالی

تضمین کیفیت و تضمین قیمت همراه با خدمات پس از فروش با گارانتی واقعی و اقساط متنوع

جهت مشاهده جزئیات روی عکس کلیک کنید




تولید انواع دستگاه سی ان سی  CNC سنگ  با کیفیت بسیار عالی در گروه صنعتی cnc سلام

تضمین کیفیت و تضمین قیمت همراه با خدمات پس از فروش با گارانتی واقعی و اقساط متنوع ، cnc سلام تلاش میکند تا بهترین محصولات را با بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه کند

جهت مشاهده جزئیات روی عکس کلیک کنید

دستگاه سی ان سی چیست؟

CNC یک مخفف انگلیسی از عبارت Computer Numerical Control است. این عبارت به معنای کنترل رقمی رایانه ای است که مفهوم آن راهبری و کنترل ماشین آلات صنعتی با استفاده از رایانه (کامپیوتر) است. دستگاه سی ان سی ابزاری است که می تواند با استفاده از رایانه بر روی فلز یا چوب تغییراتی را ایجاد کند.

این دستگاه در واقع یک فرز صنعتی است که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری کنترل و هدایت می شود. این نرم افزارها دخالت انسان در برش و شکل دادن  را به حداقل می رساند. با استفاده از این دستگاه فرد می تواند تمام طرح های فرز کاری و ماشین کاری  را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مناسب آماده کند و باقی کارها را به عهده دستگاه سی ان سی بگذارد.

انواع دستگاه‌های CNC

انواع متنوعی از دستگاه CNC وجود دارد که در ادامه به برخی از معروف‌ترین‌هایشان می‌پردازیم.

1- دستگاه CNC روتر یا مسیریاب: این دستگاه از انواع معمول دستگاه‌های CNC است که می‌تواند چوب، فلز و پلاسیک را برش بزند و حکاکی کند. در این مدل کاربر روتر را دستکاری نمی‌کند و فقط اطلاعات را وارد رایانه می‌کند.

2- دستگاه سی ان سی  برش پلاسما: این دستگاه از دیگر انواع دستگاه CNC است که از آن برای برش چوب و فلز (به صورت دو بعدی) استفاده می‌کنند و به اندازه‌ی دستگاه‌های روتر به قدرت نیاز ندارد. این ماشین‌ها از یک مشعل پلاسما برای نفوذ به چوب یا ورق فلزی استفاده می‌کنند.

3- دستگاه CNC برش لیزر: دستگاه برش لیزر از انواع دستگاه CNC است که کاملا شبیه به دستگاه برش پلاسما عمل می‌کند با این تفاوت که دستگاه CNC برش لیزر علاوه بر چوب و فلز، پلاستیک را نیز برش می‌دهد.

4- دستگاه پرینتر سه بعدی CNC: دستگاه پرینتر سه بعدی از انواع دستگاه CNC است و با فناوری مشابه دستگاه‌های CNC برش لیزر کار می‌کند اما در آن یک اکسترودر به کار گرفته می‌شود که تا زمانی که محصول کامل شود به آرامی پلاستیک را در حرکتی مداوم ته نشین کند.

 

5- دستگاه‌های Pick and Place CNC: از انواع دستگاه CNC هستند که چندین دهانک دارند و قطعات الکتریکی را جمع می‌کنند و آن‌ها را در مکان مورد نظر قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها معمولا در ساخت تلفن‌های همراه، رایانه‌ها، تبلت‌ها و غیره و برای مونتاژ استفاده می‌شوند.

6- دستگاه فرز CNC: از دیگر انواع دستگاه CNC است که به جای لیزر در آن از ابزاری برای براده‌برداری استفاده می‌شود و برای برش زدن و یا حکاکی روی فلزات، چوب و انواع سنگ مناسب است. برتری این دستگاه نسبت به نوع لیزری این است که با دستگاه فرز می‌توان روی عمق برش و حکاکی تمرکز کرد.

7- دستگاه هوابرش: از دیگر انواع دستگاه CNC است که در آن از سوخت گاز به همراه اکسیژن برای برش فلزات استفاده می‌شود. چون مقرون‌به‌صرفه و استفاده‌اش آسان است طرفداران خاص خودش را دارد اما از آنجا که سرعت برش‌زنی آن پایین است، در برخی از صنایع از دستگاه لیزری و یا برش پلاسما به جای آن استفاده می‌شود.

8- دستگاه واترجت: در این دستگاه عملیات برش‌زنی توسط جریان آب پرفشار صورت می‌گیرد و در صنایع ساختمانی، هوافضا، شیشه، چوب، قطعه‌سازی و خودروسازی، غذایی، برق و نساجی کاربرد دارد.